Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

Ζώντας με ένα μισο-σπασμένο χέρι

Χτες βράδυ ο ορθοπεδικός μου κ. Α.Πιοτόπουλος μου αφαίρεσε επιτέλους τον γύψο από το χέρι. Πήρε, παρακαλώ, ένα πριόνι που έμοιαζε με τροχό και άρχισε να κόβει. Όχι, όχι το χέρι μου. Τον γύψο. Ευτυχώς το πριόνι αυτό δεν κόβει κρέας. Είναι πριόνι ταλάντωσης και να αγγίξει το δέρμα δεν κόβει, το πολύ πολύ να σε ζεστάνει λίγο. Έκανε δύο τομές κατά μήκος του γύψου, πήρε ένα εργαλείο και απομάκρυνε τα κομμάτια του γύψου και επιτέλους ανάσανα. Νάναι καλά ο άνθρωπος. Θέλω να τον ευχαριστήσω και δημοσία για την βοήθεια που μου πρόσφερε. Μου είπε μάλιστα ότι η θεραπεία του σπασμένου χεριού μου είχε ξεπεράσει τις προσδοκίες του. Τώρα θα πρέπει να προσέχω για κανά μήνα μέχρι να δέσει καλά. Πιστεύω ότι τα εναλλακτικά φάρμακα που πήρα βοήθησαν στην ταχύτερη θεραπεία μου.
Ευχαριστώ και όλους εσάς που μου ευχηθήκατε περαστικά.
Επιτέλους μπορώ και γράφω με δύο χέρια!

Living with a half-broken hand
Yesterday evening my Orthopedic Mr. A. Piotopoulos finally removed the plaster-cast from my hand. He took one saw that was like a wheel–saw and began cutting. No, not my hand. Just the plaster-cast. Fortunately, the saw could not cut the flesh. It was a saw working through oscillation and if it touched the skin did not hurt, at the very most it would warm the flesh a little. The doctor made two cuts along the plaster, took a tool and removes the pieces of plaster and finally I took a breath. Let God bless him. I want to thank him publicly for helping me. He even told me that the treatment of my broken hand had surpassed his expectations. Now I’ll have to be careful for about a month until the bone tied well. I think the alternative medicine I took help me a lot.
Thank you all who wished me well. At last I can write with both hands!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΕΝΗ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ........