Κυριακή, 25 Μαΐου 2008

Φράουλες και υγεία

Σας αρέσουν οι φράουλες; Εμένα πολύ.
Είναι πλούσιες σε διαιτητικές ίνες και σε αντιοξειδωτική βιταμίνη C που μειώνει τον κίνδυνο του καρκίνου στο γαστρεντερικό σύστημα. Διακόσια γραμμάρια φράουλες την ημέρα μας δίνουν την αναγκαία ποσότητα βιταμίνης C. Περιέχουν επίσης βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, κάλιο και σελήνιο.
Πριν χρόνια φύτεψα μερικές φράουλες στον κήπο μου και τώρα έχουν απλώσει και γεμίσει τον χώρο. Πολλαπλασιάζονται πολύ εύκολα μόνες τους. Έχουν υπέροχο άρωμα και είναι σχετικά μικρές. Οι φράουλες του εμπορίου γίνονται τεράστιες με τις φυτορμόνες.
Επειδή είναι πολύ ευαίσθητο φρούτο πρέπει να τις πλένουμε με κρύο νερό όταν πρόκειται να τις φάμε, διότι το νερό αφαιρεί το φυσικό προστατευτικό εξωτερικό τους περίβλημα κι έτσι χαλάνε γρήγορα. Μια γρανίτα από φράουλες γίνεται εύκολα αν καταψύξουμε μια ποσότητα φράουλες και όταν παγώσουν τις κτυπήσουμε με την μισή ποσότητα ζάχαρης (ή και λιγότερο).
Καλή μας όρεξη!

Strawberries and good Health
Do you like the strawberries? I do!
They are rich in dietary fibers and antioxidant vitamin C that reduces the risk of cancer in the gastrointestinal system. Two hundred grams of strawberries a day give us the necessary amount of vitamin C. Strawberries also include vitamin A, calcium, iron, phosphorus, potassium and selenium.
Few years ago I planted some strawberries in my garden and now they have filled the space. They have a wonderful aroma and are relatively small. The strawberries in the market are huge with the use of hormones.
Strawberries are very sensitive fruits, so we must wash them with cold water when it comes to eat them, because water removes the natural protective outer shell so they stale quickly. A strawberry-ice is easy to made from a quantity of frozen strawberries. We mix them in a blender with half the amount of sugar (or less).

Τρίτη, 13 Μαΐου 2008

Επιστροφή στο Γραφείο. Ασκήσεις Stretching

Μετά ένα μήνα στο σπίτι με το σπασμένο χέρι μου επιστρέφω στο γραφείο. Για όσους από εσάς δουλειά σημαίνει καθήλωση μπροστά σε μια οθόνη computer προτείνω αυτές τις ασκήσεις τεντώματος.

1. Ανοίξτε και τεντώστε τα δάκτυλα των χεριών τόσο ώστε να αισθανθήτε το τέντωμα.(εικ.1). Διατηρήστε το τέντωμα για 10 δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε, λυγίστε τα δάκτυλα στις κλειδώσεις και κρατήστε άλλα 10 δευτερόλεπτα.(εικ.2). Επαναλάβετε από την αρχή 2-3 φορές.

4. Με τα δάκτυλα ενωμένα πίσω από το κεφάλι, τους αγκώνες σε ευθεία γραμμή και το σώμα ίσιο, τεντώστε ώσπου να αισθανθήτε την ένταση στην πλάτη. Μείνετε έτσι 8-10 δευτερόλεπτα και χαλαρώστε. Επαναλάβετε κάμποσες φορές.

6. Με σταθερό και ίσιο το κορμί, γυρίστε το σαγόνι προς τον αριστερό ώμο, ώσπου να αισθανθήτε τράβηγμα στο δεξί μέρος του λαιμού. Κρατήστε 10-20 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε από την άλλη μεριά.

7. Απαλά γύρτε το κεφάλι προς τα εμπρός, ώστε να τεντώσει το πίσω μέρος του λαιμού. Κρατήστε 5-10 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 3-5 φορές. Μην πιέζετε πολύ.

Βρήτε τις υπόλοιπες ασκήσεις στο Computer and Desk Stretches


Back to work. Stretching exercises
After staying at home for about one month with a
broken hand I am back at work. If your work means also for you staying all day in front of a computer, try these exercises:

1. Separate and straighten your fingers until tension of a stretch is felt (fig. 1). Hold for 10 seconds. Relax, then bend your fingers at the knuckles and hold for 10 seconds (fig. 2). Repeat stretch in fig. 1 once more.

4. With fingers interlaced behind head, keep elbows straight out to side with upper body in a good aligned position. Now pull your shoulder blades toward each other to create a feeling of tension through upper back and shoulder blades. Hold this feeling of mild tension for 8-10 seconds, then relax. Do several times. This is good to do when shoulders and upper back are tense or tight.

6. From a stable, aligned position turn your chin toward your left shoulder to create a stretch on the right side of your neck. Hold right stretch tensions for 10-20 seconds. Do each side twice.

7. Gently tilt your head forward to stretch the back of the neck. Hold for 5-10 seconds. Repeat 3-5 times. Hold only tensions that feel good. Do not stretch to the point of pain.

Find all the exercises at Computer and Desk Stretches

5 Ασκήσεις που ΔΕΝ πρέπει να κάνουμε!

Οι ασκήσεις γυμναστικής πάντα ωφελούν. Ή μήπως όχι; Πολλά βέβαια εξαρτώνται από την γενική φυσική μας κατάσταση αλλά υπάρχουν και ασκήσεις που ούτως ή άλλως μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα. Πέντε από αυτές βρίσκονται στο SparkPeople. Το βασικότερο όμως είναι ότι προτείνονται εναλλακτικοί τρόποι εκτέλεσης των συγκεκριμένων ασκήσεων, ώστε να ωφεληθούμε και όχι να κινδυνέψουμε.


5 Exercises You Should Never Do!

The Gymnastic exercises are always beneficial. Or not? Of course many depend on our general physical condition but anyway there are exercises, that can cause problems. Five of these are at SparkPeople. . The important thing is that the site proposes alternative ways to do these exercises, in order to benefit ourselves and not to be in danger.

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2008

Ζώντας με ένα μισο-σπασμένο χέρι

Χτες βράδυ ο ορθοπεδικός μου κ. Α.Πιοτόπουλος μου αφαίρεσε επιτέλους τον γύψο από το χέρι. Πήρε, παρακαλώ, ένα πριόνι που έμοιαζε με τροχό και άρχισε να κόβει. Όχι, όχι το χέρι μου. Τον γύψο. Ευτυχώς το πριόνι αυτό δεν κόβει κρέας. Είναι πριόνι ταλάντωσης και να αγγίξει το δέρμα δεν κόβει, το πολύ πολύ να σε ζεστάνει λίγο. Έκανε δύο τομές κατά μήκος του γύψου, πήρε ένα εργαλείο και απομάκρυνε τα κομμάτια του γύψου και επιτέλους ανάσανα. Νάναι καλά ο άνθρωπος. Θέλω να τον ευχαριστήσω και δημοσία για την βοήθεια που μου πρόσφερε. Μου είπε μάλιστα ότι η θεραπεία του σπασμένου χεριού μου είχε ξεπεράσει τις προσδοκίες του. Τώρα θα πρέπει να προσέχω για κανά μήνα μέχρι να δέσει καλά. Πιστεύω ότι τα εναλλακτικά φάρμακα που πήρα βοήθησαν στην ταχύτερη θεραπεία μου.
Ευχαριστώ και όλους εσάς που μου ευχηθήκατε περαστικά.
Επιτέλους μπορώ και γράφω με δύο χέρια!

Living with a half-broken hand
Yesterday evening my Orthopedic Mr. A. Piotopoulos finally removed the plaster-cast from my hand. He took one saw that was like a wheel–saw and began cutting. No, not my hand. Just the plaster-cast. Fortunately, the saw could not cut the flesh. It was a saw working through oscillation and if it touched the skin did not hurt, at the very most it would warm the flesh a little. The doctor made two cuts along the plaster, took a tool and removes the pieces of plaster and finally I took a breath. Let God bless him. I want to thank him publicly for helping me. He even told me that the treatment of my broken hand had surpassed his expectations. Now I’ll have to be careful for about a month until the bone tied well. I think the alternative medicine I took help me a lot.
Thank you all who wished me well. At last I can write with both hands!

Που υπάρχει η Arnica;

Θέλω εδώ να απαντήσω στον αγαπητό Melisettas που ρωτάει που να την δει ζωντανή (την Arnica).
Η Άρνικα είναι αυτοφυής στα βουνά κυρίως, έξου και Arnica Montana. Λέγεται επίσης και καπνός του βουνού. Σήμερα την βρίσκουμε κυρίως στην κεντρική και Νότια Ευρώπη. Έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες σε πολλές θεραπευτικές συνταγές. Το όνομα της, κατά μερικούς, έχει ελληνική προέλευση. Πιθανόν προέρχεται από το αρνάκι επειδή τα σέπαλα της είναι απαλά σαν το μαλλάκι του αρνιού. Ή μπορεί νάχει σχέση με το αψού! γιατί φέρνει φτάρνισμα και λέγεται ότι ο Διοσκουρίδης την ονόμασε έτσι. Την χρησιμοποιούσε και ο Ιπποκράτης(wala). Άρα υπήρχε σίγουρα στην Ελλάδα. Τώρα μου φαίνεται ότι μόνο αν σκαρφαλώσει κανείς στον Όλυμπο θα την δει ζωντανή.
Τα λουλούδια της ή όλο το φυτό χρησιμοποιείται εξωτερικώς σε διαστρέμματα, μελανιές, πόνους αρθρώσεων και ακαμψία. Μειώνει άμεσα τις επιπτώσεις από μώλωπες, πέσιμο ή ατύχημα. Ενεργοποιεί τα θεραπευτικά συστήματα του σώματος μας. Πολλοί αθλητές και οδοιπόροι την χρησιμοποιούν. Μπορώ και εγώ να προσθέσω την προσωπική μου μαρτυρία, καθώς την χρησιμοποίησα και στην Ομοιοπαθητική της μορφή και σαν κρέμα με πολύ καλά αποτελέσματα. (σπασμένο χέρι). Βέβαια δεν πρέπει να βάλουμε άρνικα πάνω σε πληγές και κοντά στα μάτια ή στο στόμα. Κάνει καλό και για τα εγκαύματα από τον ήλιο, τα επιφανειακά εγκαύματα και για τους ερεθισμούς της πάνας.

Where is there Arnica?
I would like here to give an answer to dear Melisettas who asks where can to see it alive (Arnica). Arnica is a self-sown plant found mainly on the mountains, whence the name Arnica Montana. It is also called Smoke of the Mountain. Today we find it mainly in the central and southern Europe. It has been used for centuries in many therapeutic prescriptions. The name, as some said, has Greek origins. Probably comes from the lamb because its sepals are gently like the hair of the lamb. Or maybe it has a relationship with atchoo! because it causes sneeze and it is said that Dioskourides gave it that name. It was used by Hippocrates too(Wala). So there was certainly in Greece. Now it seems to me that only if somebody climbs Mount Olympus will see it alive. The flowers or the whole plant is used exterior on case of luxation, bruises, joint pain and stiffness. It directly reduces the impact from bruises, fall or accident. Boost therapy systems of the body. It is used by many athletes and foot passengers. I also can add my personal testimony, as I used it in the Homeopathy form and as cream with very good results. (Broken hand). Certainly we should not put arnika on wounds or around the eyes or mouth. It also reliefs the sunburns, superficial burns and irritation from the diaper. Another example of Alternative medicine.

Δευτέρα, 5 Μαΐου 2008

Επικονδυλίτιδα Τέννις και Arnica



Ένας φίλος που ασχολείται με την μελισσοκομία πάσχει από επικονδυλίτιδα και μου θύμισε το σπασμένο χέρι μου και την Arnica. Καθώς λοιπόν γούγλισα την Επικονδυλίτιδα είδα πως βασικά είναι η αρρώστια του Τέννις.
Η Arnica μπορεί να βοηθήσει και εδώ. Στην συνέχεια Ruta και Rhus-tox.
Ταυτόγχρονα πρέπει να ακολουθήσουμε την μέθοδο RICE (ρύζι!!).Δηλαδή:
  • R= Rest ανάπαυση,
  • Ι=Ice πάγος για αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή για επιτάχυνση της θεραπείας και σαν αναλγητικό μέσο,
  • C=Compression συμπίεση με επίδεσμο για αποφυγή πρηξίματος,
  • Ε= Elevation ανύψωση του πονεμένου μέλους βοηθάει στην αποστράγγιση και την αποφυγή του πρηξίματος.

Arnica εκτός από την ομοιοπαθητική της μορφή, υπάρχει και σε κρέμα για τοπική επάλειψη. Εμένα με βοήθησε και στο καρπιαίο μου σύνδρομο. Περαστικά μας!
Υ. γ. Η φωτό της Arnica με την μελισσούλα αφιερωμένη σε όλους τους μελισσοκόμους, επαγγελματίες και μη.

Epicondyle Tennis and Arnica
A friend who is involved with beekeeping suffers from Epicondyle and this reminded me of my broken hand and Arnica. As I Googled Epicondyle I saw that basically it is the disease of Tennis players.
Arnica can help here. Then Ruta and Rhus-tox.
The same time we must follow the RICE method. In other words:
  • R= Rest,
  • I = Ice to increase blood circulation in the region to accelerate treatment and as a mean of analgesic,
  • C = Compression with compression bandage to avoid puffiness,
  • E = Elevation raising pained hand helps drainage and avoid puffiness.

Arnica apart from homeopathy form, there is also as a cream for topical application. With that remedy I am helped with my carpal syndrome too. Let us have a good health!
P.s. The photo of Arnica with little bee is dedicated to all beekeepers, professionals and non-professionals.

Κυριακή, 4 Μαΐου 2008

Εύκολη Κομποστοποίηση

Πριν 1-2 χρόνια δοκίμασα να κάνω κομποστοποίηση στον κήπο μου. Έβαλα να μου σκάψουν σε μια γωνιά ένα λάκκο ενός μέτρου βάθους, δύο μέτρων πλάτος και ενός μέτρου μήκους. Έριξα μέσα τα φύλλα από το κλάδεμα, τα αγριόχορτα από το καθάρισμα του κήπου κλπ. Τα πότισα κάμποσες φορές, αλλά ύστερα τα ξέχασα. Μετά μια φίλη μου είπε κάτι απλό. Ρίχνει τα υπολείμματα της κουζίνας (φλούδια από πατάτες, ντομάτες κλπ) στον λάκκο κάποιου δέντρου και μετά σκορπά από πάνω λίγο χώμα και ποτίζει κάπου-κάπου. Συνεχίζει έτσι μέχρι να γεμίσει ικανοποιητικά ο λάκκος του δέντρου. Μετά πάει σε άλλο δέντρο κοκ. Αυτό έκανα και εγώ μέχρι τώρα με καλά αποτελέσματα. Έτσι δεν πετάω τίποτα από τα υπολείμματα της κουζίνας. Σήμερα, όμως βρήκα στην εφημερίδα ένα άρθρο της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης. Στις Οδηγίες Κατασκευής Kάδου Ανακύκλωσης βρήκα μια απλή κατασκευή κάδου κομποστοποίησης με σανίδια ή τούβλα. Νομίζω ότι θα το δοκιμάσω. Κάνω έκκληση σε όλους, αν διαθέτετε κήπο, να μην πετάτε τίποτα από τα υπολείμματα της κουζίνας στα σκουπίδια. Είναι πολύτιμα σαν λίπασμα και σαν βοήθεια-συμπαράσταση στην Γη μας, να πάρει μιαν ανάσα. Πείτε μου, παρακαλώ, τα νέα σας σχετικά.

Easy Compost making
Before 1-2 years I tried to make Compost in my garden. I have somebody to dig at a corner a hole about one meter depth, two meters wide and one meter in length. I put there the leaves from pruning, clearing weeds from the garden, etc. I watered a few times, but after that I forgot it. Afterwards a friend told me something simple. She puts the residues from kitchen (peeling from potatoes, tomatoes, etc.) around a tree and then some soil and waters occasionally. She continues like that until to fill up the space around the tree. Then she goes to another tree and so on. This is what I did too until now with good results. So I do not let drop anything from the residues of the kitchen. Today, however, I found an article in the newspaper of the Ecological Society of Recycling. At the Instructions for a Recycling Bin I found simple constructions for a bucket for compost with shingles or bricks. I think I will try it. I appeal to everyone, if you have a garden, don’t throw away anything from the residues of the kitchen at the garbage bin. It is valuable as fertilizer and as an aid-support to our Earth, for it to take a breath. Tell me, please, your news about that.

Πέμπτη, 1 Μαΐου 2008

Το Μέλι βοηθός στην καταπολέμηση Αλλεργίας από Γύρη

Όσο γερνά κανείς μαθαίνει. Και τι μαθαίνει! Οι αλλεργίες, που λίγο πολύ μας ταλαιπωρούν όλους κάθε άνοιξη, μπορούν να προληφθούν τρώγοντας λίγο μέλι. Όχι οποιοδήποτε μέλι. Χρειάζεται μέλι αγνό, ανόθευτο, που έχει παραχθεί από μέλισσες της περιοχής που μένουμε. Υπάρχει λογική εξήγηση γι' αυτό. Οι μέλισσες χρησιμοποιούν την γύρη για να κάνουν μέλι. Όταν τρώμε μια κουταλιά μέλι, τρώμε συγχρόνως μια μικρή ποσότητα γύρης. Φανταστείτε αυτή την ελάχιστη δόση γύρης σαν μια ένεση απευαισθητοποίησης, απ' αυτές που κάνουν οι γιατροί. Μόνο που αυτή η ένεση δεν μας πονάει, αντίθετα μας γλυκαίνει. Η συμβουλή των ειδικών είναι να τρώμε ένα-δυό κουταλάκια μέλι την ημέρα για τους μήνες που προηγούνται της άνοιξης. Με τις υγείες μας!
treat allergies with honey

The Honey assistant to the fight of pollen allergy
As somebody get older the more he learns. And what does he learn! The allergies, which more or less afflict all of us every spring, can be prevented if we eat a little honey. Not any honey. We need pure honey, fair, produced by bees in the region we live. There is a reasonable explanation for this. The bees use the pollen to make honey. When we eat a spoonful of honey, we eat altogether a small amount of pollen. Imagine that minimum dose of pollen as an injection like those who do doctors to protect us from allergy. Only this injection does not hurt us, but it sweetens us. The advice of experts is to eat one or two tablespoons of honey a day for some months preceding spring. Good health to YOU!